爱自己

被派出去深圳公干,我获益不少。被huawei managers骂了以后,我变得更强。其实,那一刻除了坚强也没有别的路可以走

When you have been through the worst, nothing can be worse than that.

回槟城以后我一直那么说。

我更懂得爱自己,懂得欣赏所有经历和起伏。

“面对它,接受它,处理它,放下它”
-- 张小燕教我的一句话


0 comments:


 

Copyright 2006| Blogger Templates by GeckoandFly modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.
No part of the content or the blog may be reproduced without prior written permission.